Szkoła podstawowa
Edukacja wczesnoszkolna
klasa: 3
Autor: Paulina Wisniewska – EDUmaMY
Temat : Rodzaje transportu
Co powinieneś wiedzieć po tej lekcji?
1. Jakie wyróżniamy rodzaje transportu?
Co będziesz potrzebować do tej lekcji?
- zeszyt polonistyczny
- ołówek/ długopis/ pióro
Obejrzyj poniższy odcinek i wykonaj zadania w swoim zeszycie lub na kartce, pauzując film w razie potrzeby. Pamiętaj, że videolekcję możesz obejrzeć kilka razy dla utrwalenia i lepszego zrozumienia materiału.
Zadania do filmu w wersji PDF:
[pdf-embedder url=”https://lekcjewsieci.pl/wp-content/uploads/2020/04/Zadanie-1.pdf” title=”Zadanie 1″] [pdf-embedder url=”https://lekcjewsieci.pl/wp-content/uploads/2020/04/Zadanie-2.pdf” title=”Zadanie 2″] [pdf-embedder url=”https://lekcjewsieci.pl/wp-content/uploads/2020/04/Zadanie-3.pdf” title=”Zadanie 3″] [pdf-embedder url=”https://lekcjewsieci.pl/wp-content/uploads/2020/04/Zadanie-4.pdf” title=”Zadanie 4″]
Informacja dla nauczyciela:
Ta lekcja pozwala zrealizować poniższe punkty podstawy programowej:
– słucha z uwagą wypowiedzi nauczyciela, innych osób z otoczenia, w różnych sytuacjach życiowych, wymagających komunikacji i wzajemnego zrozumienia; okazuje szacunek wypowiadającej się osobie I.1.1
– wykonuje zadanie według usłyszanej instrukcji; zadaje pytania w sytuacji braku rozumienia lub braku pewności zrozumienia słuchanej wypowiedzi I.1.2
– pisze odręcznie, czytelnie, płynnie, zdania i tekst ciągły, w jednej linii; rozmieszcza właściwie tekst ciągły na stronie zeszytu, sprawdza i poprawia napisany tekst I.4.1
-porządkuje wyrazy w kolejności alfabetycznej według pierwszej i drugiej litery I.4.6
– dodaje i odejmuje liczby dwucyfrowe, zapisując w razie potrzeby cząstkowe wyniki działań lub, wykonując działania w pamięci, od razu podaje wynik; oblicza sumy i różnice większych liczb w prostych przykładach typu: 250 + 50, 180 – 30; mnoży liczby dwucyfrowe przez 2, zapisując, jeśli ma taką potrzebę, cząstkowe wyniki działań; przy obliczeniach stosuje własne strategie II.3.4
Przygotowane na licencji CC-BY-NC-ND