Szkoła ponadpodstawowa
Język angielski
klasa 1
Autor: Mariola Sypniewska
Temat : Present Continuous Tense – czas teraźniejszy-powtórzenie
Co powinieneś wiedzieć po tej lekcji:
1. Jak i kiedy używać tego czasu.
2. Jak go zastosować – czyli jak użyć w praktyce.
Prezentacja czas Present Continuous I LO
Pamiętaj, że prezentację możesz obejrzeć kilka razy dla utrwalenia i lepszego zrozumienia materiału. Może spróbujesz nakręcić własny filmik z podpisami w czasie Pr C albo narysujesz obrazki czy komiks.
Informacja dla nauczyciela:
Ta lekcja pozwala zrealizować poniższe punkty podstawy programowej:
Podstawa programowa – wariant III.1.P Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy- zakres podstawowy
Cele kształcenia – wymagania ogólne
- Znajomość środków językowych.
Uczeń posługuje się dość bogatym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych. - Rozumienie wypowiedzi.
Uczeń rozumie wypowiedzi ustne o umiarkowanym stopniu złożoności, wypowiadane w naturalnym tempie, w standardowej odmianie języka, a także wypowiedzi pisemne o umiarkowanym stopniu złożoności, w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
IV Uczeń tworzy proste, spójne i logiczne, w miarę płynne wypowiedzi ustne:
2. opowiada o czynnościach, doświadczeniach i wydarzeniach z teraźniejszości;
VIII Uczeń przetwarza tekst ustnie lub pisemnie:
1.przekazuje w języku obcym nowożytnym informacje zawarte w materiałach wizualnych (np. wykresach, mapach, symbolach, piktogramach) lub audiowizualnych (np. filmach, reklamach);
Przygotowane na licencji CC-BY-NC-ND