You are currently viewing Skittles experiment – eksperyment z cukierkami Skittles na angielskim

Skittles experiment – eksperyment z cukierkami Skittles na angielskim

Skittles experiment – eksperyment ze cukierkami Skittles na angielskim

szkoła podstawowa

język angielski

klasa 0-3

Autor: Małgorzata Buszman

blog    https://mbuszmanmajsterkowoedukacyjne.home.blog/


 

Podczas tej lekcji:

  • poznasz/powtórzysz angielskie nazwy kolorów i liczb (1-20 lub 1-100),
  • poznasz/utrwalisz zwrot What colour is it? – jaki to kolor
  • wykonasz eksperyment z cukierkami Skittles
  • obejrzysz filmiki na Youtube,
  • stworzysz własny rysunek w ulubionych kolorach lub narysujesz jednorożca z filmiku,
  • zagrasz w grę: poszukiwania kolorów w twoim domu

Będą Ci potrzebne:

  • zeszyt, piórnik, kartki, kredki i coś do pisania,
  • paczka cukierków Skittles, talerzyk, kubek z wodą
  • w razie potrzeby – poproś o pomoc rodziców albo rodzeństwo
  • smartfon, tablet albo komputer z dostępem do Internetu,

 

Zaczynamy, obejrzyj i zaśpiewaj piosenki

 

kolory

https://www.youtube.com/watch?v=YyFLBTTAbSE

liczby 1-20

https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA

liczby 1-100

https://www.youtube.com/watch?v=VH81nqDi4TQ

 

Obejrzyj eksperyment z cukierkami Skittles. Wykonaj go wspólnie z jakimś domownikiem. Potrzebujesz: cukierki, talerz, kubek z wodą. Wymień kolory po angielsku, policz po angielsku

Skittles experiment

https://www.youtube.com/watch?v=KetiRIlef6c

zagraj w grę:

wskaż 5 przedmiotów w pokoju/domu o różnych kolorach

 

narysuj coś w ulubionym kolorach albo zobacz filmik o kolorowaniu jednorożca

https://www.youtube.com/watch?v=kOTI1N0zozw&t=247s

Realizacja podstawy programowej:

Uczeń

  1. a) rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie; b) uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych; c) używa wyrazów i zwrotów mających znaczenie dla danej zabawy lub innych podejmowanych czynności; d) powtarza rymowanki i proste wierszyki, śpiewa piosenki w grupie; e) rozumie ogólny sens krótkich historyjek opowiadanych lub czytanych, gdy są wspierane np. obrazkami, rekwizytami, ruchem, mimiką, gestami